środa, 29 stycznia 2014

coś z nowoczesności?

Pudełko na różności, trochę różne od moich pozostałych. Dół pudełka pomalowany  bejcą o tajemniczej dla mnie nazwie błękit turkusowy, po wyschnięciu nie przypominał ani turkusu, ani błękitu:( Raczej mało mi się podobał, więc wtarłam w niego pastę do wybielania drewna i za sprawą tegoż preparatu wyczarował się zupełnie inny kolor. Bejca jest na tyle fajną sprawą, że zachowuje widoczne słoje drewna i to cieszy. Idealnie pod ten kolorek dobrałam serwetkę, efekt następujący:






7 komentarzy:

  1. Cudne to pudełeczko i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny motyw. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny motyw. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło i kolorek też , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem łączy nas wiele wspólnego :) również i ja nie raz do Ciebie zajrzę! Co to szkatułki to bardzo ciekawie Ci wyszła, rzadko widzę tak nowoczesne wzory na szkatułkach a to atut :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń