sobota, 29 sierpnia 2015

trochę ceramiki i rzemieni :)

Choć ostatnio zanudzam ślubnymi tematami to staram się również, aby powstało coś z biżuteryjnych tematów. Dla sympatycznej Pani Magdy, którą poznałam przez fb zrobiłam naszyjnik, naszyjnik do ślubnej sukienki w kolorze jasnego beżu. Zrobiłam dwa, aby miała wybór wybrała róż z ecru, drugi póki co pozostał :) Zamówić lub kupić można oczywiście tutaj :)




właśnie te pudrowe róże i ecru :)
a poniższy był do wyboru 


to może zostanę w tych klimatach kolorystycznych



z podobnych materiałów już kiedyś bransoletkę zrobiłam, ale jak to we wszystkim ręcznie robionym, nic dwa razy takie samo nie będzie :)

szyty beżowy rzemień i płaskie ceramiczne przekładki
a poniżej z tego samego rzemienia, delikatna bransoletka z zawieszką przy zapięciu 




5 komentarzy:

  1. no no koleżanko piękne te biżutki :) pastele i takie delikatne- doskonałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ślicznie dziękuję :) już powoli pewnie pastele zastąpią jesienne odcienie, ale mam nadzieję, że i w jesiennych barwach coś tam zmajstruję :)

      Usuń
  2. Bransoletki świetne! Wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń