niedziela, 10 stycznia 2016

Bransoletki

Znów kilka przybyło, bransoletek oczywiście i doszłam do wniosku, że w temacie biżuteryjnym mam do nich największą słabość  i jak to w rękodziele, nic dwa razy się nie zdarzy :) Czyli, że staram się, aby każda z nich była inna. Gdyby ktoś miał ochotę nabyć którąś z nich to zapraszam tutaj  A oto co ostatnio natworzyłam:



rzemień naturalny i ceramika. Podobną już kiedyś zrobiłam, tą powtórzyć miałam na zamówienie, tyle że użyty jest rzemień o innej grubości


również rzemień naturalny, a do niego kulki ceramiczne różnej wielkości w odcieniach raczej jesiennych niż zimowych, a może wiosennych, poprzez zielenie?




tutaj rzemień ekologiczny szyty w kolorze jasnego brązu z płaską przekładką w kolorze srebra


odbiegamy od kolorów brązu i zieleni do fioletu, rzemienie różnego rodzaju, naturalny i zamszowy, ceramiczna kulka dodatkowo miała zdobić, no przynajmniej chciałam,  żeby zdobiła :)

a tutaj misz masz kolorystyczny, róż, lazur i szary, 8 mm kulki kwarcu barwionego
to tyle nowości nowszych i starszych na dziś :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz