sobota, 2 stycznia 2016

Życzenia z okazji Chrztu Św. Leny z pudełeczkiem :)

Kochani z okazji Nowego 2016 roku życzę Wam niegasnącej weny twórczej, pomysłów wysypujących się z rękawa, zdrowia, spełnienia marzeń i konsekwencji w ich realizacji. Ja  dziękuję Wam bardzo za odwiedziny na moim blogu :) za każde miłe słowo, ale szczególne dziękuję za nowe znajomości powstałe dzięki właśnie takim odwiedzinom. Gdzie z komentarzy przenosimy się do wiadomości mailowych :) Bardzo jest to dla mnie miłe zdobyć nowe koleżanki dzięki pasji, która właśnie łączy :) Oby ten nowy rok przyniósł nowe dobre niespodzianki :)
Teraz cieszę się błogim lenistwem i celowo wszystko odstawiłam, czas przedświąteczny był tak wyczerpujący, że marzyłam, bardzo marzyłam o świętach :) Lubię bardzo jak dzieje się dużo, jak pracy mam masę, ale zawsze trzeba powiedzieć stop choć na te kilka dni. Jedną z zamówionych prac jeszcze przed świętami były życzenia z okazji Chrztu Świętego Leny od jej mamy chrzestnej. Zamówienie było bardzo precyzyjne i wyszyło jak poniżej, a jeśli mielibyście ochotę zobaczyć inne moje życzenia z okazji przeróżnych to zapraszam na moją stronę



 




2 komentarze:

  1. no no bardzo misternie przygotowane życzenia. Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń